Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2008

Πολιτισμικό κραχ

Καλημέρα. Είναι το ντεμπούτο μου ως μπλόγκερ και το κάνω μόνο και μόνο για να μπορώ να εκφράζομαι. Φυσικά, χαίρομαι όταν μοιράζομαι τις σκέψεις μου με άλλους και ελπίζω αυτό να το καταφέρω μέσα από αυτές τις γραμμές. Να συστηθώ. Είμαι δμοσιογράφος και συγγραφέας αλλά δεν έχω εφημερίδα για να γράφω ότι κάνω εγώ κέφι.
Όλοι σήμερα ασχολούνται με το οικονομικό κραχ αλλά εγώ νομίζω ότι κρίση υπάρχει εδώ και πολλά, πάρα πολλά χρόνια. Και είναι κρίση ολόκληρου του πολιτισμού μας, του λεγόμενου δυτικού πολιτισμού. Αυτά για την ώρα, σε ένα δοκιμαστικό σημείωμα. Θα επανέλθω σύντομα, δριμύτερη.

1 σχόλιο:

quartier libre είπε...

@ ξαφνιάστηκα ευχάριστα. συγκινήθηκα.
θυμήθηκα ένα λιγνό, σγουρομάλλικο κορίτσι, με πύρινο λόγο,
στα σκαλιά...
έξω απ' του Σαριπόλου(?)
στο δρόμο... στο σχολείο του δρόμου!
συγκινήθηκα.
δεν νομίζω να κάνω λάθος...

μπες αν θέλεις , σε μένα,
Δευτέρα 17 Νοέμβρη του 08
μέρος Γ΄ (ΚΑΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ...)

και
Παρασκευή 17 Νοέμβρη του 06

χαιρετώ
-πάντα συγκινημένα-